usa

usa

torsdag 28 februari 2013

Torsdag

började med att stressa iväg oss på utvecklingssamtal
när jag väl va framme med andan i halsen
insåg jag att jag inte följt min uppgift *skäms*
men det blev bra ändå
åkte vidare till mor för pannkakslunch
när Maja vilade tittade vi andra på en gammal VHS film
jag & Johan badar, dan före min 7 års dag
tror Elwira blev lite generad
hon insåg hur lika vi är & att vi lät lika
förutom att jag pratade "flomål" då
sen var det kalas & många gamla kompisar
det blev lucia med julteater
Johan & en kompis leker ute i sandlådan
gissar att dom är ca 3 år
dom leker intill varann & pratar inte så mycket
Johan: Jonas?
Jonas: Ja?
Johan: Fes du?
Jonas: Ja!
sen leker dom vidare i tystnad
det där har vi skrattat högt hur många gånger som helst
jag hör även min pappa på filmen ett par gånger
jag bara önskar mig tillbaka...
pannkaka till lunch & våffla till middag - variation deluxe :)
pellets anlände, så mannen fixade med det
jag & flickorna mös ner oss i soffan innan sovdags
båda flickorna grät högt av saknad av morfar
är verkligen en sakna period för dom nu
fixat med lite papper åt mannens företag
men nu ska jag krypa till kojs
önskar alla en trevlig helg
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar