usa

usa

torsdag 7 februari 2013

Feber & Snuva

jag mådde riktigt dåligt när jag vakna
kan i & för sig bero på att jag blev väckt av mannens telefon 04.30
hjärtat slog så  snabbt att jag knappt fick luft för jag blev så rädd
försökte somna om (vilket jag har svårt för) till flickorna vaknade
gick på halvfart
inte super snorig men fruktansvärt ont i kroppen & svag
har försökt vila mellan alla måsten
vissa saker kommer man ju inte undan
som lunch, torka rumpor, syskonbråk mm
båda tjejerna har feber
så det ser ut som helgen blir till att ta det väldigt lugnt
svärfar hjälpte oss med Milou
mannen såg vi inte till förrän vid 18.30
tänk om jag skulle vara borta från hemmet så länge om dagarna
undrar om det skulle funka?!
har tagit värktabletter för ryggen idag
det har hjälpt den trötta ryggen
men inte min smärta i sidan, det känns konstigt där
hoppas det inte är allt för lång väntan till Mora
min mobil är återigen klar i Borlänge
men inte orkar vi hämta den än inte
nu vill jag vara frisk & att barna ska bli friska
så vi får återgå till jobb & vardag
kram på er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar