usa

usa

söndag 3 februari 2013

Ryggont från hell...

dagen började bra
efter frukost tog vi oss en tur till Hjulbäcksvika
helt fantastiskt fint
mormor var med för Elwira ville visa sin skridskokunskap
farmor & farfar kom dit
mannen testade skrillorna sen gjorde farfar några fina skär
rena rama Salming på isen i dubbel bemärkelse ;)
när vi kom hem igen upptäckte Maja blod på våran ytterdörr
någon slagen hjälte som strykt runt knuten under småtimmarna kanske
efter lunch hade jag "bänk & spis tjänst" i tre timmar
det höll på att bli min död
mig rygg är helt rutten tror jag
jag har så ont så jag kan inte röra mig
värst är det på höger sida där det hugger så luften går ur
värktabletter har inte funkat
jag fick en nysattack & jag trodde jag skulle avlida
så här kan det inte vara...
jag skulle bara kunna sätta mig ner & gråta & skrika
jag som dessutom tagit i uppdrag att utföra mer arbetstimmar framöver
låt det bli onsdag få se vad dom säger på vårdcentralen
är rädd för att jag får ha ont ett tag till
bjöd mor på middag
sen blev det riktigt familjemys med legobygge
vi satt en lång stund hela familjen tillsammans
det behöver vi
vi måste lära oss att göra "må bra saker" tillsammans
just nu sörplar jag i mig en nyskuren färsk ananas
ska lägga en oriflame beställning
 sen är det dags att slå igen dom blå
hoppas på att få sova gott
ruggen (eller i sidan) har stört även sömnen
önskar alla en god vecka
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar