usa

usa

lördag 16 februari 2013

Tillbaka i tiden!

har haft en lugn dag
bläddrat i gamla fotoalbum & lyssnat på gamla cd skivor
drömt mig tillbaka i tiden
mycket tok & skratt har det varit
 

 
 
sen hitta jag en annan bild på mig själv
tycker att jag & min äldsta dotter liknar varandra
 
                      
 
mina små flickor drömmer om att bli vuxna
Maja sa åt mig idag att hon vill bli stor & vuxen & bestämma
själv drömmer jag mig tillbaka i tiden & njuter mer av det än nuet
jag är ju såklart jätte glad att jag har mina flickor & min familj
men jag ser tillbaka på min barndom & mina ungdoms år & saknar...
mitt dagsläge kommer också att bli ett minne blott
för en ny tid i livet
Elwira var feberfri när hon kröp i säng nu
så jag håller tummarna att det vänder över helgen nu
inge mera vab tack!
kram & god natt
                                                                       
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar