usa

usa

onsdag 6 februari 2013

Steg 1 2 3

 
...för mig själv :)
steg 1 det tog jag när jag ringde vårdcentralen
steg 2 det tog jag i måndags när jag avsa mig ett jobb
steg 3 tog jag idag när jag va till vårdcentralen
hade en super bra läkare - Pamela
hon tyckte inte alls att jag var konstig som sa nej till mer jobb
efter att jag berättat mina senaste 2 år i korthet
50 % är nog det jag ska hålla mig till
så jag kan komma igen
fick flera remisser, en till att förändra livsstil
en till sjukgymnastik för min svaga rygg
en till Mora på ultraljud
hon kunde inte konstatera att det inte var något fel i min mage/rygg
för att vara säker så ska det kollas med ultraljud
innan jag kör igång med träning för ryggen
tycker att hon var riktigt bra
förstående & tog mig på allvar
lite starkare värktabletter i väntan på förändringen
tummen upp för Pamela!!
vad gäller Majas sjuka så vet jag inte riktigt vad det var
i måndag hade hon över 39 grader i feber hela dagen
trots alvedon & ipren
hon spydde en gång vid 10 & en gång vid 19
dan därpå hade hon strax över 38 i feber & bajsade löst
idag har hon varit fri från allt utom lite feber
ingen annan har insjuknat än
men jag känner att jag har nog en "flunsa" på gång
ont i skallen & i kroppen & bröstet
det är väl bara att vänta & se...urk
kram Anna 

3 kommentarer:

  1. Skönt att få en bra läkare. Håller tummarna nu att du blir bra. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Låter bra Anna, du är ett steg på väg ...

    kram Inger

    SvaraRadera