usa

usa

fredag 8 februari 2013

Fredag!

som började rätt lugnt & bra lär jag säga
trots att jag blev väckt när mannen gick upp i ottan
flilckorna var på bra humör & väldigt pigga
Maja var feberfri på morgonen & Elwira hade 38.0
mannen kom hem till lunch
så vi bestämde oss för att hämta min telefon ändå
fast en fram & tillbaka vända blir ju ändå några timmar
flickorna sov i bilen
vi hämtade mobilen & sen gick vi ner & tänkte ta en fika innan hemfärd
och där stog hon...min gamla goa vän Jenny
trots avstånd i både kilometer & tid så kändes det som igår
vi fikade tillsammans & hann uppdatera oss i våra liv lite
det värmde verkligen mitt frusna hjärta
innan vi styrde kosan helt hemåt blev det biltema
köpte 2 hockeyklubbor & 2 puckar
sen ica maxi & köpte varsina hjälmar till flickorna
så nu ska de liras hockey ;)
när vi sen kom hem blev det tacomys
båda tjejerna hade feber vid hemkomst
fick lite dåligt samvete över att vi drog ut dom när dom är sjuka
fast å andra sidan så var det nog inte så mycke mer ansträngade att sova middag i bilen
än att va hemma & kivas med varann
jag har fått en jäkla hosta som skär i bröstet
nu sover sessorna sött & jag ska se på veckofinalen av Farmen
gubben han sover nog snart efter sina arbetstimmar denna vecka
en annan kul grej är att Eggstock Rockers har återuppstått
dom spelade bland annat på Storänget för ett X antal år sen
jag minns det som igår
en av de tveklöst roligaste kvällar på den parken
mest på grund av den superbra underhållningen
minns att det blev strömlöst mitt i spelningen
men det löste sig :)
så nu hoppas jag att vi får rocka lös våra lurviga till dom snart
önskar alla en trevlig helg
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar