usa

usa

måndag 11 februari 2013

Feberfritt!

idag har båda flickorna varit feberfria hela dagen
så om inte tempen visar något annat i morrn bitti återvänder vi till Varglyan
äntligen i så fall!!
jag har haft helvetes ont i ryggen idag
det gör så ont så jag kan inte ens säga exakt var det gör mest ont
det sitter i höger sida
idag gick det bak i ryggen, det hugger så in i h**vete
såg på fråga doktorn ikväll som handla om ryggen
det handlar om att röra sig & inte vila
men jag kan säga att när det är som värst kan jag inte röra mig
idag vilade jag bort den värsta smärtan
när smärtan går fram i magen är den något lindrigare
första ordinationen på värktabletterna var att ta vid behov
men det funkar inte
så nu ska jag gå in på en kur på 1 tablett 3 gånger om dagen
hjälper inte det så vet jag inte vad jag gör
hoppas att diverse remisser går fort för detta är ohållbart
men nu ska jag se på familjen annorlunda
beundra deras förmåga att behålla lugnet :)
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar