usa

usa

onsdag 20 februari 2013

Familjen Grönbergs!

idag har hela familjen gått "sune rundan" med Milou
mannen kände sig piggare & behövde luft
nu jäklar hoppas jag att vi får va friska sen
fast jag är lite orolig över att jag själv måste få nåt mer först
efter promenaden va det lite lek i snöhögen här hemma
det gick bra ända tills blodsockret började sjunka på Elwira :)
innan vi åt lunch ritade flickorna lite
 
Maja har avbildat sina föräldrar
jag blev glad att se hur hon ser mig
rund & färgglad :)
jag själv känner mig ju endast rund, grå & livlös
sen säger hon att pappa har svart tröja med Grönbergs på
kan ju bero på att han oftast bär tröja med den reklamen på
fantastiskt att se hur hon utvecklats i sitt ritande
framförallt i sitt tänk
fast undrar varför Ronny blev slankare än mig ;) *fniss*
nu är det ryggläge i soffan för jag har en fruktansvärd huvudvärk
idag har mina kollegor haft invigning av cafè hallon
ett rum har gjorts till ett cafè
där barnen ska få leka cafè
jag hade så gärna velat vara med
känns som jag missat så mycket nu när jag varit hemma
vabbat i flera veckor till & från
men nu hoppas jag verkligen att vi är på väg på banan igen
kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar