usa

usa

lördag 9 februari 2013

Melodifestivalen

eller motifestivalen som Elwira kallade det för några år sen
vi har haft en riktig slapp dag hela familjen
först körde vi mammas bil hem till henne
den har stått i mannens garage
hjälpte henne lösa melodikrysset innan vi åkte hem & lunchade
förut var jag väldigt ofta "hem" men nu är det långt mellan gångerna
inget ser ut som det gjort tidigare
drog några snabba drag med draken hemma
Maja vilade middag i sin säng
vi övriga la oss i våran säng & vilade
superskönt!!
Elwira har feber & jag känner mig dassig
igår kväll somnade jag sist
jag låg & hade jätte ont i sidan/ryggen/magen
sen hade jag ont i halsen
tror jag är segare än Elwira fast hon har feber
hade vi inte tempat henne skulle vi inte tro att hon har feber
lite blek i ansiktet är hon men annars syns inget
jag har duschat & mannen & tjejerna bubbelbadar just nu
sen kan vi mysa hela kvällen
tycker kvällarna blivit lite jobbigare igen
med ångest känsla...inte alls trevligt
undrar varför man får ångest
just nu hoppas jag att det inte är allt för lång väntan tills jag får komma till Mora
skulle kanske dämpa ångesten en aning
jag har en längtan...bort..
jag vill resa & se mig omkring
lär väl aldrig ska inträffa eftersom jag inte är benägen att bli miljonär ;)
men sen...när barnen är så stora så dom klarar sig utan sina föräldrar ett tag
då...då ska jag resa till USA & se mig omkring
Australien är också ett ställe jag är nyfiken på
tycker det är så himla fränt gjort av dom som reser runt
innan dom får barn & stadgar sig
ja ja...jag drömmer vidare ;)
önskar alla en trevlig lördagkväll
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar