usa

usa

fredag 1 februari 2013

Friday...I´m in Love

fredag är allt en speciell dag
trots att jag var ledig igår så är fredag den bästa dagen på veckan
eftersom att det nu betyder att jag är ledig när det är helg
förut var jag ALDRIG det
nu kan vi som en hel familj göra det vi tänkt göra i morgon
åka till farbror Magnus på sjön
fiske, eld, korvgrillning, skridskor = fantastiskt!
dagen har vi tillbringat utanför hemmet
mannen var också ledig idag
efter frukost åkte vi till Borlänge & lämnade in min mobil IGEN
denna gång kunde jag inte få någon lånetelefon
man är ju lite beroende av telefonen nu fär tiden
speciellt när vi inte har någon hemtelefon
sen pappa dog har jag blivit mer "nojjig" & vill bli nådd om nåt skulle hända
jag hade tur så Lina hade en telefon att låna ut
ett par tunikor på rea, endast 49 kr/st till flickorna
en top lik den jag köpte sist fast annan färg till mig
expediterna sa att jag var så fin i min gröna tröja
kul för det sa en del av mina kollegor också
jag själv kände faktiskt också det för en gång skull
måste skryta över mina barn & vår hund
bra tålamod har dom alla tre
Milou vill alltid vara med
han har i & för sig alltid varit med sen han var valp
barnen är så duktiga som kan ta ett nej när det är vissa saker vi inte kan köpa
vi träffade på barnens kusin O & mamma M som också var på kupolen
på hemvägen stannade vi till i Björbo
va en hel evighet sen vi var där p g a sjukor av olika varianter
vi åt middag tillsammans som bestod av thai mat från Floda
lille O är en aktiv kille som sällan sitter still
det blir lite fight om uppmärksamheten mellan han & Maja ibland
Maja har ju alltid varit minst & är van att oftast få mest uppmärksamhet
men när vår lille virvelvind är med så skäl han lite av henne
vilket är lite kämpigt för henne ibland ;)

han har det där...
ögonen & massa minspel är klockrent lik min pappas
så jag tror att vi kommer att se en "mini Ulf" i den här grabben
vilket jag blir väldigt glad över
samtidigt som mitt hjärta värker
för jag hade önskat att pappa fått några fler år tillsammans med våra små juveler
nu är det dags att slå igen dom blå
hoppas att jag slipper vakna med huvudvärk i morgon
ha en trevlig kväll gott folk
kram Anna 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar