usa

usa

söndag 10 februari 2013

Fortsatt vab!

får fortsätta med vab
Maja hade 38.9 på morgonen & 38.2 på kvällen
nu tror jag dom har haft feber varannan dag
har inte den ena så har den andra
långdraget & långsamt
man får lite lätt lappsjuka av att bli isolerad hemma
jag har inte den rätta energin till att göra något när jag ändå måste va hemma
jag har haft ont i huvudet i flera dagar
hostan gör att det spränger i skallen
vi stannar hemma i morgon & hoppas på en vändning
nu ska jag zappa lite bland kanalerna för att se vad det bjuds på
kram kram

2 kommentarer:

  1. Det var envist med sjukan, men du kan fråga Emma hur det är att vabba ...

    krya på er/kram Inger

    SvaraRadera
  2. Maja är ju den som varit riktigt dålig, sen när hon blev bättre va det dags för Elwira med feber men inget mer. När vi sen trodde att det börja gå över så har det tagit om på Maja. Lite snoriga är vi tre, men inte så märkvärdigt.
    Det är febern som håller oss hemma nu! Vi får väl vänta & se...& framförallt hålla ut!

    Kram kram

    SvaraRadera