usa

usa

onsdag 27 februari 2013

Mitt i vicku

en jätte trivsam dag på jobbet
den startade med en liten utflykt med korvgrillning & lek
massvis av sol & värme = UNDERBART
efter arbetsdagen hämtade jag & flickorna bob, pulka & mormor
Lindesnäs skidbacke nästa
fick en känsla av sällskapsresan 2 - Snowroller
när ungdomarna kom i ett stort gäng i full spätta ner för backen
"bästa svängen Hökarängen"
imponerande hur många duktiga småttisar som åker slalom
vid backen finns ett litet tallparti där någon eller några hundar gjort stora A
ägaren/ägarna hade ingen tanke på att ta bort det
gissa vem som klivit i det, med båda skorna till & me
jävla äckligt & dåligt att inte ta bort skiten
finns hur mycke skog som helst runt om
rasta hundarna där för f*n
middagen idag bestod av kôlbulle till mig & hamburgare till barnen
blev några åk i pulkabacken
roligt bara att prata med massa folk


jag har åkt mycke slalom när jag var barn & tonåring
senast jag testade var 2004
det suger lite...blir sugen...men jag törs inte
skulle ju vilja att mina flickor fick pröva också
jag har så dålig balans så jag skulle säkert göra årets vurpa redan i liften
nja...vi får se...kanske gör ett test ;)
har nästan tagit lite helg redan
ska bara ha ett utvecklingssamtal i morgon sen är det ledigt
kram på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar