usa

usa

tisdag 19 februari 2013

Lappsjuka!!

nu tycker jag det var segt
mannen har besökt toaletten ett flertal gånger under natten
Elwira ser ut att bli bättre alla fall
men i samråd med kollega så bestämde vi att jag stannar hemma
smittorisken finns ju, jag ligger väl pyrt till nu
får se om jag kan gå dit på fredag för planering
efter frukost gick jag & Elwira "sune rundan" med Milou
sen åkte vi & handlade lite
sen lagade jag mat
blev kyckling, ris & currysås
potatis & torsk, ärtor & morötter
bäst att gardera sig ifall jag blir sjuk
dammsugit & skurat toa
efter vi ätit så va det dags att ta "sune rundan" med Milou igen
Elwira hängde på igen
har delat på flickorna i den mån det går
nu har dom varit fruktansvärt osams ett tag
är väl för att vi varit hemma rätt mycke nu
min dag har bara bestått av service till hushållet
som tack fick jag jätte ont i ryggen
tar en bloggpaus i fotöljen nu
Maja har lekt med barbie precis heeela dagen
klätt av & klätt på, lekt rollspel
annars tycker jag det är skönt att det blir ljusare
jag blir full av ideér
massvis med saker jag vill göra i trädgården
sen som ni kanske vet så drömmer jag ju om en utlandsresa
vi har ju gjort en varje höst
nu kom jag på att Elwira börjar ju skolan i höst
det är kanske dumt att börja med att fråga om ledigt
men ska vi göra det innan hon börjar känns det för tidigt
hm..får väl fundera vidare, vilket jag är bra på
önskar alla en trevlig kväll
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar