usa

usa

söndag 24 februari 2013

Små Citroner Gula!

syr ihop en underbar helg
den här helgen har jag hittat guldkornen i vardagen
det är det jag får försöka med i framtiden
solen har hjälpt mig något enormt
tänk om hon visste hur många hjärtan hon värmer när hon visar sig
vi började dagen på Axen
 för när storfiskarn talar om...ni vet ;)
 

middag hos svärföräldrarna
sen plockade vi upp Susanne & drog vidare till Vansbro på bio
Små Citroner Gula
en film helt i min smak
den va som klippt ur delar av mitt liv
massvis av känslor som stämde in på mig
den triggade igång mig lite
hämtade hem barnen från farmor & farfar
när dom la sig så började Elwira gråta..
- jag vill att morfar ska komma tillbaka...men jag vet att han aldrig gör det
fy rutti säger jag bara...det svider i mig
älskade barn
i morgon ska vi tillbaka till verkligheten hela familjen
tisdag är det dags att ta sig en tur till Mora
gissar att vi inte är ensamma där
kram på er alla
mer sol åt folket
 


1 kommentar:

  1. Ja solen är den största energikicken, plötsligt var det folk ute överallt ... mer sol åt oss.

    Vi syns i morgon/kram Inger

    SvaraRadera