usa

usa

onsdag 13 februari 2013

Fick en viss oro...

allt är som det ska
ända tills Elwira bajsat...blod i toaletten
tänkte först att det brustit ett kärl om hon trängt på mycket
hon hade inte ont någonstans sa hon
men jag tyckte ändå att det var lite väl mycke blod i toan & på papperet
2 timmar senare tittar jag i hennes trosor & ser att det är blod i dom
gör en närmare undersökning av henne
det är inte från tarmen det kommer
det kommer "från andra stället"
hjälp tänker jag & ringer 1177
hon måste rådfråga & återkomma
hon ringer en timme senare & säger att dom inte glömt av mig
barnläkare & gynekolog samråder
dom hör av sig till dig...ikväll...tror jag
så nu sitter jag här & väntar & väntar
första frågan var om vi skulle fått lov att åka till Falun redan ikväll
men nu har jag slagit från mig det
för dom borde ju hört av sig i så fall
men att det skulle bli en undersökning det visste hon på 1177 alla fall
så det är väl bara att ställa in sig på en Faluresa till morgonen
får se hur vi löser övriga praktiska grejer
lillasyster & vovve & så
men jag tycker ju att det vore bra om dom ringde snart
så kanske man kan slappna av lite
känns inte allt för kul detta
hur får man en snart 6 årig flicka att ligga stilla & visa "muppi"
(som hon själv kallar det) ... usch ja
håll gärna tummarna för oss närmaste dagarna
kram Anna


3 kommentarer: