usa

usa

onsdag 25 januari 2012

vem bryr sig...?

ja.. det kan man ju fråga sig ibland
när det händer något...både positivt eller negativt
då finns det ofta många som bryr sig på ett eller annat vis
men när det är "vanlig vardag" är det inte lika kul längre
just nu är väl mitt liv i "vanlig vardag" kan tyckas
fast för mig är det långt ifrån det
min vardag blir sig inte lik
skulle egentligen bara vilja lägga mig ner & ge upp
men en vän sa: dina barn vill ju inte känna lika som du gör idag
sant tänker ja
bäst att kamma till sig & försöka sig framåt igen
farmor har varit lite krasslig
bältros i ögat...aj aj aj
av antibiotikan fick hon svamp i svalget vilket ledde till att hon inte äter
hoppas verkligen hon repar sig
orkar inte gå igenom en begravning till just nu
hur som helst så har jag fått presentkort
helkroppsbehandling hos Marits Aromaterapi, 2 stycken dessutom :)
av min snälla mamma <3
kan ju behövas just nu så det blir till att ringa & boka tid snarast
sen blir det en solresa även detta år
är inte bestämd på om det blir i maj eller september
min bror med familj blir nog sällskap
hoppas även på att kunna övertala mamma att följa med
resmål måste vi ju också bli överrens om
dagen har bestått av att planera barngympan som startade idag
mat hos mamma innan gympan & innan hon åkte till kläppen
morgondagen är arbetsdag
inget jag riktigt ser fram emot just nu
men jag trivs alltid när jag väl är på plats
Nachotallrik går nu att avnjuta på Annas Café
KRAM TILL ER ALLA
med en semla till efterrätt kanske :)

2 kommentarer:

  1. Jag ser verkligen fram emot att få komma över och äta en nachotallrik! Mums! Kram Birgitta

    SvaraRadera