usa

usa

lördag 28 januari 2012

Bloggar på jobbet!

en lugn men relativt bra dag på caféet är snart tillända
det är i och för sig jobbigast dessa lugna dagar
då..skulle pappa varit med mig
vi brukade alltid sitta och drömma om framtiden tillsammans
både tokiga & vettiga saker
men hans närvaro gjorde mig trygg
igår berättade Elwira 4,5 år...
när jag blundar så ser jag morfar i mina ögon
vi spelar memory & fia
han sitter på sin vanliga plats och jag sitter mittemot
Maja 2,5 år säger ofta...
Moffa dö...alli mer...hej Moffa himlen
hoppas verkligen att dom bär med sig minnena genom åren
mannen chockade mig med en matlåda lasagne
han hade dessutom gjort den alldeles själv
IMPONERANDE!!
väntar med spänning på vad som står på bordet när jag kommer hem ;)
mammas kollega hade insjuknat i magsjuka
så just nu längtar jag inte efter mamma ;)
det värsta jag vet är magsjuka
ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar