usa

usa

tisdag 3 januari 2012

bad day...

lär väl ska bli några dåliga dagar innan man ser framåt igen
va till en doktor igår som sjukskrev mig
men va hjälper de...?
försäkringskassan bestämmer ju i slutändan
sorg är ju ingen sjukdom
doktorn va förmodligen inte en dag äldre än mig själv
vilket gjorde att jag nästan tyckte det va lite jobbigt
men han va väldigt bra & förstående
det blir lite extra stressigt att veta att jag "måste"...
ingen inkomst men utgifterna är ju dom samma
det jag känner just nu är att jag behöver mer tid
idag har tårarna flödat ur mig
känns som det inte finns något slut på dom
jag orkar inte med mig själv just nu
hur ska jag då orka med familjen & hemmet
framförallt jobbet
liiite mer tid är allt jag behöver
känns helt sjukt att läsa alla brev & papper
där det står att pappa avlidit
vill inte va med om detta...
men nu har ju inte jag fått behörighet till att bestämma sånt
så det är väl bara att kämpa på i livets hårda skola
blev alla fall en liten hjälte utanför Bäckaskog
en gammal man skulle hjälpa sin fru ur bilen
lyfta från bilen till rullstolen
men han orkade inte henne
så mitt i dramat dök jag upp som stålkvinnan
lyfte upp gumman i stolen & klappade gubben på axeln
dom tackade & tackade
sen sa han: - gumman har blivit lite tjock
så söta..
kämpar för livet & kärleken <3
igår fyllde min man år
alldeles för nära jul enligt vissa i släkten
stackarn...han har väl ändå inte valt de själv
i morgon fyller barnens kusin 3 år
//Grattis Olle//
ska nog börja min förmiddag i morgon med att åka till mor
hon sticker tillbaka till fjälls för jobb i morrn
ikväll har vi sett på filmen "Midvinterduell"
en film som min pappa älskade
och min man :)
ont i skallen...bäst att avsluta denna dåliga dag
hoppas på en bättre morgondag
ha det bäst gott folk
Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar