usa

usa

tisdag 24 januari 2012

Timmertåget...

...tog visst vägen över min kudde i natt
hatar att vakna med huvudvärk
eller det va nog en lätt variant av migrän
det känns...när jag känner att det inte kommer att gå över på hela dagen
törs knappt röra mig för de känns som ögonen ska ramla ur
kan bero på att det blev ett par timmar på akuten kvällen innan
min älskade svägerska gjorde en vurpa
det resulterade i en väldigt mycket ond arm
som tur va så va den inte av alla fall
dagen idag har bestått av pappersarbete när tjejerna va på dagis
vilket inte flöt på lätt med tanke på huvudvärken
men det var ett måste
va med mamma på eftermiddagen
vi plockade med massa papper där också
fruktansvärt jobbig dag idag
en stor klump i halsen hela dagen
som till slut inte gick att hålla emot
finns inte ord på min sorg & saknad
kan bara säga fy fan för det är de jag känner
eftersom jag heller inte orkar ta tag i min vkt just idag
så blir det mjölk & havrefras till Äntligen Hemma
må så gott alla goa människor
// Anna //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar