usa

usa

tisdag 10 januari 2012

1 månad...

har det gått sen min bästis lämnade oss
min älskade pappa
tiden bara rinner på
det känns fortfarande som det va igår
jag ser bilden framför mig, klart & tydligt
när han ligger där helt livlös
ibland känns det som jag håller på att bli galen
har aldrig kännt så många känslor på en & samma gång
vad är döden?? vad händer "sen"??
skulle kunna tänka hur mycke som helst tror jag
när jag lägger mig på kvällen ser jag min döda pappa
blir jag väckt mitt i natten har jag svårt att somna om
det enda som snurrar i skallen då är bilden av min döda pappa
jag ser hur han ser ut på olyckskvällen
dagen efter, alla gånger i bårhuset
sen blir det bara ett svart hål
men vart är han då??
min 4 åriga dotter undrar ju mycket
vad ska jag svara när jag undrar minst lika mycket själv
hon är just nu i den tankebanan om hönan & ägget
vem kom först??
hon undrar vem som fanns först om alla varit bebisar
vad svarar man...hm...
hur kom Maja in i mammas mage
ja...host...det kan vi ta om några år säger ja då :)
ja..det snurrar mycket i vårat hus just nu
tror alla fall att jag ska öppna mitt café nästa vecka
känns väl som jag inte har något val längre
men det tar emot
hoppas att det går bättre bara jag kommer dit & igång
men som sagt..
just nu känns det som jag håller på att bli galen
skulle behöva något som är gott för min kropp & skäl
Kram & God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar