usa

usa

söndag 22 januari 2012

gråtmild...

dagen började bra
va väl lite nervös eftersom jag inte skulle ha nån typ av back-up idag
men vänner & stammisar tittade in
det gav mig en trygg känsla
ett par turister hittade även in idag
men sen...mitt på dan
då blev det folktomt i över en timme
då gick det bara inte att stoppa hjärnspökena
jag började gråta & mitt hjärta blödde av saknad efter pappa
ringde till min man...men va kunde han göra
i en traktor nånstans i skogen
då kom hyresvärden ner som en räddande ängel
skrämde bort mina ledsna tankar
det är just det där ja e så rädd för
att få lov att gråta vid "fel" tidpunkt
min bror med familj kom också & fikade
vänner tittade in igen vilket gjorde mig trygg igen
va skönt med en mjukstart på två dagar
har ingenting inplanerat dom kommande lediga dagarna
vilket är väldigt skönt
jag & flickorna kommer säkert att åka till mamma i morrn
om hon orkar med oss ;)
nu ska ja fortsätta att se på "Så ska det låta"
ha en fin kväll allesammans
mer kärlek åt folket, KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar