usa

usa

söndag 29 januari 2012

en lucka...

efter en förmiddag med mycke kunder
passar jag på att uppdatera bloggen
just nu spelas "hobastank (osäker på stavning) med Reason"
det är min & Ronnys låt
den spelades det första året vi träffades
jag var 24 år & han nyss fyllda 20 år
härlig tid
vi var unga & 20-30 kg lättare ;) moahaha
fast jag ser övervikten som ett "må bra" tecken i det fallet
ja ja...åter till dagsläget ca 8 år senare
sitter här på mitt alldeles egna café
som hittills idag bestått av bara nöjda kunder
blir nervös varje gång det kommer nån
kan jag uppfylla deras krav?!
så blir det när jag halkat ur mina rutiner lite
men för varje dag som går så lär jag väl hitta tillbaka
söndag idag, vilket innebär sista arbetsdag för mig den här veckan
ja drömmer om att få krypa ner i min säng tidigt ikväll
sova tills jag vaknar dan därpå
underbara tanke
verkligheten är inte den samma ;)
lägga mig tidigt får jag ju egentligen
men jag brukar va duktig på att sitta uppe i onödan
barnen vaknar ju tidigt oavsett om det är måndag eller lördag
men jag tänker inte skynda mig i morrn alla fall
blev lite partaj igår hos goda vänner
så det blev väl lite senare än vanligt i säng
med några promille i kroppen
jag hade trevligt & kunde skratta mycket
det gör nog att jag orkar så mycket idag trots att jag är trött
nu har jag slöat för länge
arbetssysslorna finns ju fast det är lugnt på kunder
ha det bäst allihop & var rädd om varandra
älskar mina nära & kära
och min pappa <3
// KRAM ANNA //

1 kommentar:

  1. Positiva tankar, skönt att höra Anna! Kul att du haft det hektiskt idag ...

    kram Inger

    SvaraRadera