usa

usa

torsdag 5 januari 2012

Kärlek i hög grad

en underbar dag håller på att lida mot sitt slut
vi började med sovmorgon...ljuvligt
men varför njuta fullt ut...nej då
efter frukost surade jag lite för att vi va så sega i starten på dagen
men hallååååå!!!!
vi behöver ta det som det kommer & lyssna på kroppen
både jag & min man just nu
varför kan jag inte bara ta det då
som ni kanske kan förstå så har min man det inte så lätt just nu
han vet inte riktigt vad han ska göra föra att va mig till lags
hur ska han kunna veta??
jag vet ju inte ens själv
hur som helst så tänkte jag om efter samtalet med min bror
vi skyndade oss iväg hela familjen
i sällskap med min bror & hans familj
till Ludvika & deras badhus :)
jippiiiiie tyckte vi alla, inte minst barnen
vi hann med en sväng till Nisses i Smedjebacken också
thaimat från Dala-Floda togs med hem
lite lek & bus här hemma innan kusinen åkte hem
pappa fanns såklart med en vända i tankarna
när vi åkte mellan Björbo & Grangärde
där brukade vi åka många gånger när vi var små
faster bodde då i Burängsberg
så det blev ett & annat besök dit
vi stannade ofta på gatuköket "Rossa" i Grangärde
för va det nåt min far hade koll på så va det olika gatukök
antar att det dyker upp såna här minnen resten av livet
det är ju såna minnen man haft även om han levt
känns extra känsligt nu när han inte är med oss längre
hur som helst så blev det en lyckad dag
underbart att få umgås med sin familj
mer kärlek åt folket
Kram till alla som tar sig tid att läsa om mitt liv i både glädje & sorg
//Anna//

2 kommentarer:

  1. Det låter som ni haft en bra dag!
    Att göra såna här grejer tillsammans är härligt ... E och M har gillat sin mamma skarpt idag skulle jag tro.

    Rekommenderar du badet i Ludvika, till en "storfamilj"?

    kram Inger

    SvaraRadera
  2. Det kan rekomenderas, fast vi va ju nybörjare så jag tror vi missade en del bassänger. Vi va i "lekhörnan" hela tiden o där blev vi vuxna knappt blöta till knäna, det va väl för dom allra minsta. Dom större barnen vet vi inte vart höll till, men när vi badat klart & gick ut såg vi fler bassänger :) Vi får ta en tur igen & kolla lite bättre :)

    SvaraRadera