usa

usa

fredag 6 januari 2012

Trettondagen...

förresten, ifall ni undrar om jag kommer att skriva nån årskrönika
vet inte...kanske lite senare...kan man de?!
dagen började med huvudvärk & ont i nacken
mannen serverade en treo på säng
hatar att va i treo träsket igen
tror baske mig jag fått ont i nacken av min livssituation
kan man få ont i nacken av att gråta, stressa & ångest?!
nacken gör väl i sin tur att jag får ont i skallen
hatar att vakna med det alla fall
har städat undan lite av det lilla julpyssel vi haft framme
Elwira va med sin pappa till garaget idag
hon va så stolt när hon kom hem
hon hade meckat & grejat, ville inte åka hem
så det funkar jättebra utan en lillebror ;)
på eftermiddagen stod middagen serverad hos svärföräldrarna
det tackar man ju inte nej till
efter det va vi till station & hämta pappas buss
dämparna har troligtvis frysit
så vi körde in den i Ronnys garage så den får tina lite
shit....va jobbigt det va
shit....va jag grät
jag vill inte vänja mig att va utan honom
torka tårarna, sen hem till fredagsmyset
menyn för kvällen är:
chips & dip
mandariner & vindruvor
loka vattenmelon
förresten...nu spelades Takida på tv:n med You Learn
jag älskar den låten, Takida över huvudtaget
i morgon har vi ett förslag om hur dagen ska fördrivas
men det ligger lite öppet än...
kanske blir en tur till Kläppen
mamma fyller år
vore kul att se hur hon bor & har det när hon är borta
men det kanske blir snö = Ronny jobbar
så vi får se
fortsätter att se på Voice Sverige
ha en trevlig helg gott folk
// Anna //

3 kommentarer:

  1. Klart kroppen säge ifrån på många sätt, bl a nacken. Kan ni hä sovmorgon/vila så gör de. Vet att det kan vara svårt, men de e bästa sättet om kroppen säger ifrån. Låt det inte gå längre, nog så jobbigt med nacke å huvvu. Vi är rädd om dej bästa Anna. Men treoröret e bra att ha till hands, tro mej jag vet! Men tänk på att dom kan sluta funka vid överkonsumtion. Vila är en bättre medicin. Men lätt för mig att säga. Men e så iaf.

    Ta väl hand om dej <3

    SvaraRadera
  2. Självklart känner du av kroppen när du mår dåligt ... själv får jag ryggskott när livet blir för jobbigt har jag märkt. En doktor sa att det var min kropps sätt att säga stopp, andra får högt blodtryck, dålig mage mm.

    sköt om er allihop/kram Inger

    SvaraRadera
  3. Tackar så hjärtligt för fin omtanke <3 KRAM

    SvaraRadera