usa

usa

tisdag 31 januari 2012

aldrig mer...

känns så definitivt & jag kan bara inte acceptera
har haft en riktig skit dag men ändå bra
hur nu det kan gå ihop?!!
har hjälpt mamma att rensa bland papper idag
både hennes & pappas
har fått för mig att det underlättar för henne om hon får ordning på den biten
samtidigt som det är fruktansvärt plågsamt att riva i allt
men har även fått för mig att det är en del av bearbetningen
hämtade barnen på dagis & sen for vi till Floda till min mormor
där blev vi bjudna på hemgjord pizza
vi svängde in i Björbo på vägen hem
till en febrig liten kille som inte tyckte att så mycket va kul just nu
tansingar på g kanske
jag & mor tog en promenad när mannen åkte hem & la barnen
jag tog vägen förbi graven när jag åkte hem
grät som ett litet barn & bad om förlåtelse för att jag rivit i hans grejer
hem och tittade på Äntligen Hemma, ett av mina favvoprogram
barnen sover, mannen sover på soffan med huvudet hängandes nästan i golvet
snarkar högt gör han också så jag tror jag måste höja volymen på tv:n
i morrn är det onsdag = sista lediga dag denna vecka
barngympa på eftermiddagen
har inte orkat tänka ut någon aktivitet, blir nog en hinderbana
brukar bli bra hur som helst
mitt hjärta blöder & jag ber om ny ork & lycka
tid...jag vet...måste ge det tid
men det gör så ont så ont
älskade pappa
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar