usa

usa

torsdag 9 februari 2012

Woow!!!

vore många av min arbetsdagar som denna
så skulle det vara som balsam för mitt hjärta
blev inte rik på pengar
men jag blev rik på glädje & värme
det är det som har varit mitt mål från början också
att väcka människors sociala intresse till att umgås
har inte hunnit tänka några ledsna eller dåliga tankar
har känt att dom varit & nosat mig i nacken
men jag har valt att kasta bort dom idag
som jag känt idag så vet jag att min pappa också skulle mått bra av att ja känt så
det jag inte kan hantera än
är när känslorna åker berg & dalbana
som dagarna innan kunde ja begravt mig själv levande
men varför stressa?? sorg tar ju tid, vem har sagt att det måste gå fort
det är ju bara 2 månader sen han lämnade oss
men i kris situationer har jag inget tålamod alls
måste lära mig att ta det som det kommer lite bättre
att ljuset sen tittar fram lite längre på dagarna är ju guld
det betyder ju att vi går mot en lättare årstid ( i mina ögon)
som låten som spelades på begravningen
Idolerna - Här kommer kärleken
det finns ett budskap i den
borde lyssna på det lite mer
men...det är baske mig inte lätt när det känns helt nattsvart mellan varven
ena dagen får jag kämpa för att vakna & orka kliva ur sängen
andra dagen hoppar jag ur sängen
planerar sommarens äventyr vad gäller både café & privat
inte konstigt man blir förvirrad på sig själv
hur som helst så tackar jag för att jag fick delta i denna dagen
hoppas på många fler ljusa dagar
älskar mina nära & kära
saknar min pappa
// kram Anna //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar