usa

usa

torsdag 2 februari 2012

lååång dag...

äntligen är den slut
min första kund kom kl. 14.30 inhandlade en läsk á 15 kr
hann att tänka "ge upp" tankar mer än en gång
va ut & snabbrastade min fyrbenta vän
ambulansen kom i ilfart med sirenerna på
fick backflash från den värsta kvällen i mitt liv
började gråta & ville bara hem
men sen dök det upp några fikasugna dom sista öppet timmarna
efter stängning var det Nåsmöte
arbetsdagen startade runt 09 & slutade runt 21 idag
UTAN LÖN!!
vad gör jag detta för??!
nästa Nåsmöte hålls på gamla Nåshemmet
vilket jag inte alls tycker är bra
är ju möten som hjälper min verksamhet lite på traven
men men, konkuransen är ju fri
tror ju inte att det är lokalen som avgör om folk går på möten eller inte
samtalsämnena är nog dom viktigaste att locka folk till
men det är min åsikt & syn på det hela
ska nu försöka sova lite & lada om för morgondagen
funderar ständigt på min framtid
vad ska jag göra med den?!
jag är ju "stor" nu
men inte vet jag vad jag vill bli när jag blir stor för det heller
jag grubblar vidare & kämpar mot mitt ständigt dåliga samvete
// Carpe Diem //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar