usa

usa

onsdag 1 februari 2012

Klagar!!

lägg på minnet att det är helt frivilligt att läsa mina inlägg
eftersom jag är helt instabil just nu
är inte mycket av mina inlägg positiva just nu
hur som helst..
Laleh - Some die young
fick mig att gråta floder ikväll
saknar pappa så jag tror jag avlider
det har gått en & en halv månad
många kanske tror att det bara är att glömma & gå vidare
men jag kan fan inte
jag ser inget framtidsljus just nu
jag mår dåligt av att veta att jag måste till café i morrn
han fattas hela tiden
hur ska jag stå ut??!
vår yngsta dotter har redan börjat drömma, gråta & skrika denna natt
i vanliga fall börjar hon lite senare
det är också en grej som gör mig tokig
att ALDRIG få sova ostört en hel natt
vår äldsta dotter utövar nu nån typ av trots mot oss
säger att vi är dumma & lipar åt oss mm
när vi är hemma båda två är det värst
verkar som hon försöker spela ut oss mot varann
det hör väl säkert ihop med att vi är ledsna i familjen
hon säger ju själv att hon saknar morfar
ska försöka slumra en stund
kanske jag är lite pigg inför morgondagen
God Natt

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ska försöka...men det går verkligen i motbacke!

      Kram Anna

      Radera