usa

usa

lördag 4 februari 2012

mys till melodifestivalen

dagen började med 3 kandidater på melodikrysset
sen var det lugnt till efter kl 15
hann ju att tänka "lägga ner" mer än en gång denna dag med
men sen blev det oväntat kundflöde :)
ett par från en närliggande by va in & fikade efter sin loppisrunda
dom tackade för gott kaffe & för att jag förgyllde deras lördag
men hallå...det är jag som får tacka för att just dom förgyllde min lördag :)
positiva kunder = me like
sen lite Nås folk & det är minst lika bra
det är ju det som är mitt mål att just byborna tittar ut ur sina stugor
börjar träffas & prata med varandra
mer kärlek & socialt umgänge till byborna :)
hem för att mysa med familjen
melodifestivalen & snask står på menyn
i morgon är det sista arbetsdagen för denna vecka
det går rätt fort bara man passerat torsdag
på måndag ska jag till tandsköterskan
inte något jag gillar
går hellre till gynekologen än tandläkaren...så då vet ni!
men sen är det nog hög tid till att ringa & boka tid för aromaterapi
behöver göra något för bara mig själv & mitt välmående
längtar sååå efter min pappa
han fattas mig
ha en trevlig kväll gott folk
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar