usa

usa

onsdag 15 februari 2012

Svart dag till ända!

bläää för dessa dagar
som är sådär jäkla jobbiga så jag bara vill ge upp
tänkte att jag skulle haft en annons med i "bladet" denna vecka
men det blev inte så
jag törs inte tänka framåt
vill inte binda mig till saker
jag lär väl lära mig att leva med det tids nog
men hur vet man om man gick fram för fort?!
det finns ju en del av mig som säger att jag inte är redo för arbetslivet
medans den andra delen säger att jag måste
måste..är ett jobbigt ord
likaså stress
tror inte det går en dag utan att jag känner nån typ av stress
jag skulle bara vilja känna mig cool lugn
ta det som det kommer
inte tänka & grubbla så mycket
hur som helst så är det arbetsdag i morrn igen
på lördag kl. 11 vid café har Anneli REA visning på Capri kläder
så passa på att ta en fika & kanske fynda något fint
nu måste jag lägga mig
jag som är så morgontrött ;/
kram & god natt

1 kommentar:

  1. Tack för hälsningen!

    Tror inte jag dyker på söndag ... så väldigt förkyld än ... men ser fram emot nästa bok!

    kram Inger

    SvaraRadera