usa

usa

lördag 11 februari 2012

Tortyr för hjärtat...

ja det är det att se när pappas traktor lämnar gården
den ska få stå i värmen & tina upp lite
fixas till lite för en eventuell försäljning
men det gör ont att se
det påminner sååå mycket om pappa
fan...fan...fan...
hur kunde du dö??!
annars har dagen flytit på i rimlig takt
blev bara jag & Leif som löste melodikrysset idag
så det får nog bli indragning på det nöjet
tror att jag ska ha det bara en gång i månaden framöver
i morgon är det veckans sista dag
min sista arbetsdag för veckan
får se om turistfamiljerna kommer tillbaka som dom sa
på tisdag väntas en helkroppsbehandling av aromaterapi hos Marit i Björbo
det kan verkligen behövas just nu
solresan jag drömmer om hänger väldigt löst just nu
brorsan skulle på utbildning 3 veckor i maj
kan ju bli tight om tid
vete sjutton om jag står ut med att vänta ända till i september
jag behöver något roligt att se framemot nu
behöver ladda batterierna för att orka med min högsäsong som kommer
men vi får se
den som lever får se
melodifestivalmys just nu
äldsta dotter är uppe med oss & snaskar godis
hon har varit riktigt trevlig & snäll idag vilket belönas med extra mys
ha en fortsatt trevlig helg gott folk
Kram Anna

2 kommentarer:

  1. En avkopplande semester kan jag utifrån mig själv säga är både upp piggande och välbehövligt för själen. Jag fick sådan panik när min bror lämnade oss, att vi bokade våran första utomlandssemester. Och jag var som en ny människa när vi kom hem, fick lite ny ork och inspiration. För man behöver vara oxå i allt elende....men e ju trots allt både mamma och sambo fortfarande trots sin sorg. Tur nog. Kram <3 Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja..jag känner att jag behöver något kul att se framemot & att ladda lite ny ork. Barnen & jag kommer ju inte så bra överens just nu, mitt svajjiga humör gör väl även dom tokiga & förvirrade! Men som du säger..det är väl tur också att man är mamma, så att man orkar leva vidare!
      Kram till dig Stina

      Radera