usa

usa

söndag 12 februari 2012

lediga dagar...

...som jag ska försöka förvalta väl
måndagen har jag inte så mycket planer för
jag drömmer om en riktig sovmorgon
i bästa fall kommer väl en sån när barnen flyttat hemifrån
så jag får väl försöka göra en så bra morgon som möjligt ändå
tisdag kommer att bestå av njutning på hög nivå
helkropps aromaterapi behandling
inte helt fel!!
ska försöka att hälsa på mormor någon av dessa dagar också
dagen som gått har varit bra
de två turist familjerna som va in förra helgen
kom in även denna helg
ett par damer som va in förra helgen
kom också tillbaka idag
det tar jag som ett bra betyg
det har droppat från taket idag & solen har värmt bra
mannen & barnen har varit på bysjön & grillat korv
där va även barnens fisketokiga farbror
faster & kusiner, farmor & farfar, gammelfarfar
en dag som även jag skulle viljat vara med på
men tyvärr så får vi sällan några såna tillsammans
vi jobbar ju mot varandra vilket gör att vi aldrig är lediga samtidigt
kanske kommer andra tider...den som lever får se
// god natt //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar