usa

usa

fredag 10 februari 2012

2 månader...

på pricken sen pappa dog
har varit till graven & tänt ljus
som så många andra dagar
det går inte mer än ett par dagar mellan besöken till pappa
svor idag..frågade va fan han ligger där för?!
jag kan inte sätta betyg på denna dag
den började 06.15
på tok för tidigt för mig men helt okej enligt Elwira
dagen har gått i halvfart
har känt mig väldigt dassig idag
kaffe, treo, kaffe, vatten, mat, vatten
men vissa dagar kan ju vara så
skönt när dom tar slut
barnen är så otroligt jobbiga nu
om man får säga så om sina käresta
kanske beror på att jag har svårt att va fokuserad
det går ju inte att lura barnen direkt
ja det lär väl bli nån ordning förr eller senare hoppas jag
jag älskar att det blivit ljusare längre om dagarna
man känner sig mer levande
ha en trevlig kväll & helg
laddar för morgondagens arbete genom att krypa till kojs
kram Anna

1 kommentar: