usa

usa

tisdag 21 februari 2012

Älska mig mest...

...när jag förtjänar det minst
för det är då jag behöver det mest
usch va drygt det är
jag vet att jag klagar fruktansvärt mycket
jag är trött på det själv
men jag har ingen ork att förändra något just nu heller
hur jag än gör så har jag sorg i hjärtat
tar väl massvis med tid att lära sig leva med det
Astrid Lindgren sa:
dränk barnen i kärlek så kommer folkvettet av sig självt
klok gumma det där
känner mig så jävla kass för jag kan inte leva upp till det nu
jag känner mig bara sur & eländig
vilket resulterar i att barnen är lika mot mig
vilket i sin tur gör det hela lite kämpigare ändå
hur fan kommer man ur ekorrhjulet liksom?!
gäller att ha ork & det fattas just nu
har tagit bort en del stressmoment i vardagen som jag kan påverka just nu
älskar mina flickor & jag vill att dom ska få ha en glad mamma
sjukdom som jag skrev om i tidigare inlägg verkade va en bluff
inget fel på någon av flickorna dagen efter
hoppas vi klarar oss
förmiddagen idag har vi tillbringat ute på gården
Elwira har tränat på att åka längdskidor
Ronny fixade en bana med skotern på eftermiddagen
kanske det blir lite lättare att åka på den
solen & värmen med den tinade upp mitt sorgsna hjärta en aning
middagen intogs vid station
älskar att vara där men jag blir så arg när jag inser att pappa inte är där
blir så jävla arg när jag tänker på hur han misskött sin kropp
tror aldrig han förstod allvaret i diabetes
eller konsekvenserna av att ignorera sjukdomen
inte ville han väl dö nu
inte ville vi det heller
han va ju mitt i livet & hade massor kvar att både ge & ta
nej fy rutti säger jag bara
fortsätter kvällen med att leta solresa
ha det så bra
kram & god natt

3 kommentarer:

  1. Ja du Anna på någotvis kommer du vidare, det tar bara tid..inget säger bara hur lång tid. Styrke kramar till dig //Stina

    SvaraRadera
  2. Ååh, Anna jag känner så igen mig på de du skriver! Man e sur mot barnen och de mot en tillbaka, man har ingen glädje för nåt känns de som. Man går i ett skal och hittar knappt inget positivt eller nån utväg ur skalet! Men du kommer att hitta ut ur skalet nån gång, fast de känns lönlöst just nu! Men de kommer att ta tid och låt de göra de.

    Jag känner såå med Dig när jag läser dina inlägg, tycker att de är jobbigt att läsa att andra har den sorgen som jag själv har fått känna på och uppleva och den önskar man inte sin värsta fiende ens!
    Den gör såååå ONT!

    STOR KRAM till dig //Mona

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för era värmande ord! KRAM till er båda <3

      Radera