usa

usa

onsdag 24 april 2013

Transportvecka!

denna vecka är lite av en transportvecka
skönt när den passerat
de värsta dagarna är nu gjorda
gårdagen var en riktig mardröm...
startade med världens migrän
ringde jobbet & bad om att få komma en timme senare
en "munblåsa" blossar upp under dagen
möte på både dagen & kvällen med jobbet
arbetsdagen slutade inte förrön 19.30
jag hade världens magknip på sista mötet i vansbro
va helt svettig för jag hade så ont i magen
pust stånk & stön...nu är den dagen passè
denna dagen började med att våran avdelning bjöd på storsamling
God natt Alfons Åberg
jag var Alfons pappa & min ena kollega var Alfons
min andra kollega läste upp sagan & vi spelade teater på den
enkelt men något annat i vardagen :)
lång arbetsdag i morgon
den får jag skynda mig hem från för att åka vidare till Vansbro
vi ska se på "Revyresan", det ska bli spännande
fredag består av möte på jobbet på förmiddagen
mjölkskola i Falun på eftermiddagen
lördag morgon drar vi till stora staden för att roa oss till
Magnus Uggla :)
så mina blogginlägg blir nog glesa framöver
på grund av tidsbrist
nu är det dags att utfodra lite kvällsmat till flickorna
tv & sen sovdags
kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar