usa

usa

tisdag 16 april 2013

Jag sliter mitt hår!!!

nu vill jag inte "vabba" mera
03.30....kooooom ropar Maja
spya i sängen...suck
ur med sängkläder & ner & starta tvättmaskinen
mannen la sig med Elwira
Maja fick ligga hos mig
hon spydde 5 gånger mellan 03.30-05.30
jag låg vaken mellan 03.30-06.30
så när Elwira ropade att hon va vrålhungrig på frukost 07.30
trodde jag att min stund va kommen
hjäääälp va trött jag va
Maja har ätit frukost, lunch & middag som vanligt
vi har varit ute & lekt lite
har inte märkt något konstigt på henne
varför blir de så här??!
48 timmar minst måste vi hålla oss hemma för smittans skull
 
ânt hâ de ena sô â hâ de ara
nu tycker jag att det måste ta & kännas bättre snart
annars vet jag inte vad...
massvis med energistöld hela tiden nu
men det är ju bara nu det kan bli bättre ;)
har bara lite svårt att hantera alla känslor
i helgen blir det dödstungt med begravning
helgen därpå ska vi ha skoj på Uggla
 
huvudbry över min deklaration också
måste ju ha hjälp med den eftersom jag har F-skatt
med allt vad det innebär
har inte riktigt ordning på bokföringen heller
den som satt mig i skiten med det skulle egentligen få lösa det
men så blir inte fallet
måste väl anlita PWC så det blir riktigt gjort
gruvar mig bara för den kostnaden
 
nej nu räknar jag ner till min ledighet i sommar
 
ta hand om varandra
kram Anna
 

2 kommentarer:

  1. Åh va tråkigt för er med all sjuka... Kom att tänka på en sak. Hon kräks inte om hon fått i sig nå mjölk eller så av misstag? Oliver kräkssom en räv om han får i sig... Bara en tanke... Krya kramar./ Carolina

    SvaraRadera
  2. Det borde inte va därför eftersom hon nu är helt mjölkfri (tror vi då), men man vet ju aldrig.
    Elwira är snorig & förkyld så jag lurar väl kanske på att det är förkylning i Majas mage.
    Jag ser inget mönster i dessa sjukor, så jag blir lätt förvirrad mellan varven ;)

    SvaraRadera