usa

usa

måndag 1 april 2013

Slut på ledigt!

ja nu var påsken förbi
arbetsdag för mig i morgon
mannen får vara hemma med barnen
feber till & från för båda denna helg
jag är sjukt less på detta nu
hoppas dom blir bra så vi kan jobba på som vanligt
annars ligger jag pyrt till för att få "vabba"
inte undra på att dom är osams med varann
när dom kanske går runt & känner sig smårisig i kroppen hela tiden
idag har vi haft en mysig dag tillsammans med fasters gull
han är lika med feber & snuva till & från
nej fy rutti, bort med skiten nu
nu är det dags att krypa till kojs
för senaste natten var en pina...
somnade vid halv elva, men vaknade 10 minuter senare
kunde inte somna om så jag kollade på tv
gjorde ett nytt försök lite senare
somnade, men vaknade & tittade på klockan
allt för många gånger resten av natten
kände mig rädd, hade lite extra puls varje gång jag vaknade till
men nu hoppas jag att denna natt bjuder på skönhetssömn
kram & god natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar