usa

usa

söndag 21 april 2013

Svider i ögonen...



min pappas begravning var otroligt fin
den här begravningen var mäktig
bilden är vårat arrangemang i form av en Leksands stjärna
blåvitt var färgerna
kyrkan var fullsatt & lite till
det var ståplats denna dag till & med
otroligt fin & gripande musik i kyrkan
ögonen svider av alla tårar
Guns N` Roses - November Rain sjöng Liselotte
dom är mina ungdoms idoler
sitter nu & plågar mig & lyssnar på den
tårarna rinner..verkar aldrig ta slut




jag är så fruktansvärt ledsen & nere nu
allt som händer runt omkring just nu är inte särskilt positivt
jag bara gråter & vet inte riktigt hur jag ska göra heller
folk runt omkring mig upplever mig nog bara som sur
men det är inte riktigt så det är på riktigt
jag är sjukt ledsen bara...
vilket jag har svårt att visa utåt
det är då jag upplevs som sur & grinig
gråter i min ensamhet
jag bara känner att det är nog nu...
försker tänka att det finns dom som har det värre...
jag borde inte klaga...
men jag kan inte låta bli för jag är verkligen ledsen nu...
snacka om att min riktiga kris infinner sig just nu
hjääälp jag vill inte
jag vill vara glad, lycklig &  roligt tokig!!!
en dag i taget..vi får se vad morgondagen bjuder på
hur jag ska ta hand om den på bästa sätt..?
kram till er alla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar