usa

usa

måndag 8 april 2013

Måndag!

dagen började med att jag tänkte på vår förlorade vän
kan inte riktigt ta in det
morgonrutiner som vanligt en måndag
mannen åkte till Skåne & jag & flickorna till Varglyan
va lite ofokuserad på jobbet men det gick bra
jag delade ut två kramar för att visa min uppskattning
jag slutade 14 istället för 16 som jag trodde
vi fick lite besök på eftermiddagen av min bror & Oliver
när dom åkte gick jag & flickorna ut
flickorna cyklade & jag & Milou gick
blev ingen lång promenad för Milou hade ingen lust
vi tog oss en tur med bilen
hälsade på Susanne, Tutti, Mats, Isabel & filip en vända
hem & käkade kvällsmat sen va det läggdags
vi pratade med pappan i huset som hade anlänt till ett Scandic
Elwira hade som förslag i morse att dom skulle sova med mig
eftersom jag va alldeles ensam
sagt & gjort...nu ligger dom här bredvid mig & sussar sött
jag avslutar nu dagen med att ägna mina tankar åt vår förlorade vän
till alla runt omkring honom
mitt hjärta gör återigen ont
 
 
Stor KRAM till er alla
* Anna *

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar