usa

usa

torsdag 25 april 2013

Napp slut & Revy Resan!

igår eftermiddag berättade Maja att hon är stor nu
att hon tänker sluta med nappen
oj tänkte vi men vi haka på
hon slängde "alla" nappar (vi har gömt 2 st)
det gick lite trögt vid nattningen men det gick
hon gnylade några gånger
23.40 va mitt hjärta utanför & vände
då drog hon på ett sånt förtjusande tjut som bara hon kan
hon va hysterisk en längre stund
hon var inte lika nöjd med sitt beslut nu som tidigare
jag tog Elwira med in till mig & mannen fick lugna Maja
det gick alla fall bra till slut
vi får se vad denna natt bjuder på
 
idag jobbade jag till 17.30
skyndade hem, för att dra vidare mot Vansbro
Revy Resan var kvällens underhållning
underhållning var det ända från start till slut
stickningar i händerna efter allt applåderande
ont i käken efter allt skratt
bad om en näsduk för tårarna rann (av glädje)
detta var precis det jag behövde nu känner ja
skratta med hela kroppen
det var helt enkelt underbart!!!
 
dags att slå igen dom blå
så jag är pigg till morgondagens utmaningar
 
kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar