usa

usa

tisdag 9 april 2013

Cirkus!

idag var det cirkus både hemma & på jobbet
vi började dagen med ett riktigt bråk jag & Maja
den lilla tjejen kan göra mig galen
vaknar hon på tvärtom humöret så borde vi inte vara nära varann
men det kan man ju inte alltid välja liksom
Elwira har man oftast kunna diskutera med
kompromissa & komma överens med
Maja hon lyssnar inte för fem öre när hon bestämt sig för det
hon riktigt ignorerar mig & bara SKRIKER!!!
tänk att en sån söt liten underbar tjej kan bli så fruktansvärd

nästa cirkus var en riktig cirkus
en enmans show där man tog hjälp av barnen
riktigt bra & roligt
Maja va tuff & vågade gå fram & balansera på en stor boll
hon vågade också klättra upp på mannen & balansera på hans axlar
hon är ju en tuff tjej som vet vad hon vill
fördel i denna situationen då ;)
mannen kom hem lagomt när vi satt & åt middag
efter det tog vi oss en tur i nya kärran
när vi sen kom hem såg jag att vi har inneboende i fågelholken
en koltrast familj tror ja, kolsvart fågel med gul näbb
det är väl ett vårtecken, eller?
jag har varit trött hela dagen & är fortfarande
så jag ska ta & avrunda nu
smaska lite färsk ananas först bara :)
kram till er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar