usa

usa

torsdag 15 november 2012

Torsdag!

efter jobbet idag så skyndar jag hem med barnen
hinner sortera tvätten
skriva en lapp med tvättinstruktioner till mannen
vi möts i dörren
sen sticker jag till Vansbro på möte
när jag var borta utbrister Elwira:
- men pappa, ska det va så mycke skum i tvättmaskinen,
har du verkligen läst noga på lappen!!!
hahaha hon har full koll min stora tjej
hade visst inte skrivit på lappen hur mycke tvättmedel som skulle doseras ;)
när jag kommer hem berättar mannen om vårt nya husdjur
ett ofrivilligt återkommande varje höst & vinter
möss & råttjävlarna invaderar vårt hus!!
vi har tidigare fått några blå "puckar" av anticimex
dom äter av det & går ut & dör
men nu har dom inte rört det
nu har dom väl hittat en ny väg in
jag hatar verkligen dessa gnagare
jag skulle kunna flytta härifrån på grund av detta
det kryper i hela mig
vi sitter uppe i sofforna & hör hur det krafsar hej villt i väggen mellan oss
hur f*an ska jag kunna sova i natt?!
ÄCKLIGT
ledig fredag & det känns underbart
har nästan inga planer tror jag
önskar alla en trevlig helg
kram kram

1 kommentar:

  1. Ha en skön helg Anna, trots alla gnagare ...

    vi ses på måndag/kram Inger

    SvaraRadera