usa

usa

söndag 11 november 2012

Fars dag!

idag har det varit fars dag
ännu en dag som fått mig att känna stor saknad
var till graven & tände ljus
sen hälsade vi på mannens farfar & farmor
tårtkalas där
resten av dagen har bestått av matlagning & handling
på eftermiddagen bjöd vi mannens far & mor på tacos
jag hade skyndat & gjort en cheese cake med pepparkaka
men när vi skulle fika den så va den inte fryst
ena frysskåpet hade pajjat
lussekatter, kanelbullar, vaniljhjärtan
va som en enda stor deg
suck...blev en ofrivillig städning & förlust på mycket gott
vår lilla dam som är 3 år hade dumheter för sig
hon vägrade sitta bredvid farfar
blev sur som ättika
hällde demonstrativt ur en hel tillbringare med saft på bordet
suck suck suck ... orka orka orka
jag önskar att jag hade lite bättre ork för denna trots
hon är mycket värre än sin syster
ja happ.. det är väl bara att bita ihop
veckan som kommer består av jobb
till 16 nästan varje dag utom en som är till 16.30
ett kvällsmöte i Vansbro under veckan
sen ska jag försöka att hålla i det nu & besöka min mormor
helst en gång i veckan tänkte jag
vi får se hur duktig jag blir med det ;)
bjuder på ett par bilder från senaste plåtningen
tänkte ha denna bild högst upp på bloggsidan
men jag & tekniken va inte överens ikväll så jag visar ett smakprov såhär
vår största tjej Elwira 5 år
vår minsta tjej Maja 3 år
önskar er alla en trevlig vecka
kram Anna


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar