usa

usa

torsdag 8 november 2012

Torsdag!

en bra dag på jobbet
vi var tillsammans över de olika avdelningarna
det tycker jag är så trevligt
ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir
vi startade arbetsdagen 07
kändes som att timmertåget tog en sväng över min skalle
 
så tyvärr fick jag starta dagen med treo
men det blev bättre under dagen
mannen slussade hund & barn på olika ställen
sen drog vi till Vansbro när jag slutade 16.00
pensions-snack på banken
pappers-snack på pwc
blev mycke tankar som satte snurr i skallen
klockan hann passera 20 innan vi hämtat barnen & hunden
så denna dag passerade till slut också
hela veckan har kännts dryg
massa saker "på" från morgon till kväll
i morrn är det fredag & då är arbetsdagen nästan löjligt kort
9-11 :)
efter barnens middagslurer tar vi nog en tur till Björbo
hälsar på min gamla mormor
i hennes nya lya
helgen ska för övrigt bestå av umgänge :)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar