usa

usa

torsdag 22 november 2012

58 år

ja det är åldern som min far skulle ha nått idag
om han levt
jag tycker att alla borde få passera den åldern
kom inte riktigt ihåg..men
min farfar blev inte så gammal, han blev i alla fall inte 70 år
min morfar blev 74 år har jag för mig
det tycker jag är för lite
man kan väl få passera 80 år alla fall
man ska njuta & göra så mycket när man blir pensionär
ingen idè att vänta till då egentligen
man kanske aldrig får uppleva det man önskar då
min pappa fick aldrig det
har så svårt att vänja mig vid att han inte finns längre
det gör ont i hjärtat

nu återstår det ett par tråkiga datum
sen kanske det är lungt ett litet tag
10 december är det 1 år sen pappa dog
22 december är det ett år sen pappa begravdes
sen vill jag ha något positivt att se framemot
det ska bli en show i stora staden
Magnus den store
Magnus Uggla har en krogshow till våren
Ugglas Revy är en av de bästa jag sett
älskar Magnus Uggla så detta kan bara bli bra
drömmer lite mer om det
i morgon väntar ett par timmar av planering på jobbet
sen styr vi nog kosan mot Borlänge
ska lämna tillbaka mitt kassasystem
shoppa lite bra att ha saker
helgen för övrigt ska bestå av röja, baka, måla
vi får se om det blir så
önskar alla en trevlig helg
kram på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar