usa

usa

måndag 26 november 2012

Finns inga ord...

gårdagen slutade i tragik
en man i vår lilla by valde att inte vara med oss längre
jag känner så fruktansvärt med de anhöriga
vilken tid de har till mötes
kan inte förstå
kan inte skriva mer om det heller
mitt grubbleri ger mig gråa hår & ångest
dagen har bestått av tankar till mannen & hans anhöriga
gråtit en skvätt för det & för pappa
började arbetsdagen med en samling med barnen
vi sjöng luciasånger & åt frukt
sen har jag fixat med lite julstök
strukit en del gardiner & fixat nån stjärna mm
fortsätter i morgon
efter jobbet väntade ett möte med sockenföreningen
en kvällspromenad med Milou
dusch & varma mackor
spenderar brallorna var på både igår & idag
igår tryckte jag hem en beställning från nätet
en kalender för 2013 liknande den jag har nu
Så mycket bättres skiva direkt den släpps :)
en skoförsäljare kom till jobbet
så det blev ett par arbets sandaler beställda
nu ska jag ta med mig min nya tidning som låg i postlådan idag till sängen
Hus & Hem
livet är så skört, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet
ta hand om varandra
KrAm KrAm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar