usa

usa

söndag 18 november 2012

Helgen som gått!

fredag var ledig dag
började dagen med att irritera mig på allt som sparats till sen
efter några tappra försök att ta tag i de
bestämde jag mig för att också spara det till sen
tacos blev fredagens middag
en tur över till www.nasmobeloutlet.se
vi drog vidare till Björbo & hade vårat fredagsmys där i ishallen
Björbo - Malung
det blev en målrik match 10-8 & vinst till hemmalaget
www.gronbergs.se var en av sponsorerna
lördagen tillbringade jag i Floda med mor
min välmening i det fallet gjorde att jag trampade någon på tårna
så lördagens slit blev ogjort
allt som körts till Nås kördes tillbaka till Floda på söndagen
min tanke va att underlätta & hjälpa till
men inte ska jag slösa energi till någon som inte uppskattar det
synd om mor bara
som aldrig törs föra sin talan & åsikt
aldrig får det vara lugnt
jag blir alltid den elake
 bara för att jag säger ifrån när jag inte tycker lika
jag menar inte att det jag tycker alltid är rätt
men det är min åsikt & känsla
jag har hört så många stories där man inte "orkade" säga vad man tyckte
i själva verket handlade det nog om rädsla
konflikträdsla
jag tar hellre en konflikt & får allt klart för mig
nej usch & fy
rent ut sagt så är en skithelg till ända
synd bara att man måste vara ledsen jämt nu för tiden
är det inte det ena så är det de andra
jobb, brandskyddsutbildning, frissa
det är några av veckans händelser
kram på er alla där ute
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar