usa

usa

fredag 2 november 2012

Grå fredag!

har knallat runt i mjukisbrallor hela dagen
inga större ansträngningar
hade absolut ingen ork till något heller
gråtfärdig nästan hela dagen
jag & flickorna va till pappas grav
tände ljus
vi har valt att ha en lykta med möjlighet för 4 ljus
då kan vi tända ett varsitt om vi känner för det
älskade pappa
jag hoppas du har det bättre än vi som blev kvar
har givetvis ett bra liv & en underbar familj
men just nu är det känslomässigt tungt
jag miste inte bara min pappa
jag miste min bästis också
min pappa var nog den jag delade det mesta med
glädje & sorg i vått & torrt
vey inte hur många tankar jag ägnar till honom dagligen
det går inte en dag utan att ja tänker på pappa
i morgon kväll ska vi till kyrkan
inget jag ser fram emot direkt
min gamla mormor har nog fått annat boende nu
det som hon önskade
jag önskar att hon kan få ha ett drägligt liv
efter alla snurrande tankar är ögonlocken tunga
kryper till kojs & drömmer mig bort
kram & god natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar