usa

usa

fredag 9 november 2012

Fredag!

arbetsdagen varade inte mer än mellan 9-11
men det var två stormiga timmar
hjärnan gick på högvarv & kinderna glödde
ibland undrar jag vad jag ger mig in på
men i slutändan tycker jag att det är så skönt att vara ärlig
jag har inte gjort något av elakhet
snarare av välmening
tycker inte om att människor far illa
flickorna va trötta & super griniga
lunch & middagslur stod på schemat direkt vi kom hem
jag passade på att tvätta
plocka ihop lite, dammsuga
när mannen kom hem & flickorna vaknat
styrde vi bilen mot Björbo & till mormor
hon såg riktigt fräsch ut
hoppas & önskar att det kan fortsätta så nu
mor kom dit när hon slutat jobbet
Lina & Oliver kom förbi
mitt i den roliga leken slog Maja i näsan så blodet rann
när vi kom hem till byn igen besökte vi restaurangen
"nissenass" gjorde oss sällis så lyckan blev total
Jajja hängde på hem & kollade på tv & käkade snask
nu är det dags att fundera på refrängen
så vi kommer ur sängen nån gång i morgon
kram på er allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar