usa

usa

lördag 10 november 2012

11 månader

av fruktansvärd sorg & saknad
min älskade pappa & bästis
du saknas mig varje dag
barnen lät oss ligga i sängen lite väl länge idag
men det var skönt
blir bara så stressad när jag vet hur mycket jag har att göra
tiden räcker oftast inte till allt jag vill
barnen fortsatte även denna morgon med att va oense om det mesta
dom fick vara med pappa ute & bära pellets
jag tog hand om veckans röra
tvätta tvätta tvätta
jaga bort dammelefanterna
på eftermiddagen väntades 30 års middag
vi åt & drack så vi höll på & sprack
ungarna gick på högvarv & det var nice
vi drog oss hem för att se på mitt favvoprogram
Så mycket bättre
Miss Li var kvällens värd
hon är helt fantastisk & alla gjorde hennes låtar så bra
morgondagen ska väl bestå av lite fars dags firande
då känns det lite extra
min pappa finns ju inte längre
ta hand om varandra
krama om eran pappa lite extra i morgon
kram & god natt


2 kommentarer: